Loading

wait a moment

Twój sen będzie odczuwalnie głębszy a także lepszej jakości.

Korzyści płynące z użytkowania sauny były znane już w starożytności. Jest to sprawdzony sposób na zadbanie o swoje zdrowie jak również odprężenie. Choć są pewne przeciwwskazania do używania sauna fińska warszawa, z którymi należy się zaznajomić i w razie konieczności skonsultować się z lekarzem, to jednak zdecydowana większość ludzi może skorzystać z jej zdrowotnego działania.

 

Wyróżniamy 2 główne rodzaje saun: saunę fińską, czyli saunę suchą a także parową, zwaną także rzymską. Oprócz tych dwóch możemy spotkać też m.in. saunę solną lub saunę na podczerwień (infra red). Sauna sucha wyróżnia się tym, że jej temperatura powietrza mieści się pomiędzy sześćdziesiąt a sto dziesięć stopni Celsjusza, zaś wilgotność powietrza pozostaje na poziomie pięciu do piętnastu procent. Co możemy zyskać, regularnie uczęszczając do takiej sauny? Z całą pewnością polepszy się odporność naszego organizmu! Dzięki całkowitemu rozluźnieniu mięśni poczujemy pełny relaks, zminimalizujemy stres i pozbędziemy się negatywnych efektów zmartwień.

 

Sauna pomoże nam oczyścić skórę i ciało z toksyn a poza tym ma pozytywny wpływ na nasz układ krążenia, ciśnienie oraz pracę serca. Dodatkową zaletą sauny fińskiej jest fakt, iż podczas pobytu spalamy sporą ilość kalorii, a to przekłada się na wygląd naszej sylwetki. Jak powinniśmy przygotować się na wizytę w saunie? Powinniśmy zdjąć całą odzież łącznie z biżuterią, bielizną oraz butami. Dobrze jest, dla higieny wziąć niedługi prysznic a także owinięci ręcznikiem możemy rozpocząć naszą sesję. Powinno się zabrać z sobą jeszcze jeden ręcznik, żeby mieć na czym usiąść. W saunie nie powinniśmy przebywać dłużej aniżeli 15 minut. Mówi się, ażeby między ostatnim posiłkiem a momentem wejścia do sauny upłynęła co najmniej godzina. Nie powinno się również pić oraz jeść w trakcie. Co jest jeszcze bardzo istotne, to fakt, że z sauny niekiedy będziemy korzystać z innymi osobami. Musimy zachowywać się w taki sposób, by każdy mógł się skupić i oddać relaksowi. Po zakończonym posiedzeniu powinno się wziąć ponownie prysznic. Zalecamy, aby nie używać płynów do mycia naszego ciała oraz by woda była chłodna. Należy odpocząć po wszystkim nawet do pół godziny. Świetnym pomysłem jest planowanie sesji w saunie na koniec dnia, gdy po zakończonym relaksie nie jesteśmy zmuszeni już nigdzie się spieszyć.

 

Twój sen będzie odczuwalnie głębszy a także lepszej jakości. A nad ranem będziemy się czuć zregenerowani a także wypoczęci. Z sauny fińskiej możemy dziś korzystać w bardzo wielu placówkach. Bardzo dużo moteli, salonów SPA czy nawet agroturystyk proponuje swoim klientom taką rozrywkę. Miłośnicy tej formy relaksu mają możliwość zainstalować saunę u siebie w domu albo w ogrodzie. Ostatnio na ogromnej popularności zyskują przenośne sauny bądź sauny w formie beczki. Nie ma się co dziwić, iż tak wiele osób decyduje się na ten prosty sposób na zrobienie dla siebie czegoś dobrego. Wykorzystywane już od wieków, dla wielu z nas jest wręcz tradycyjną metodą troski o swoje zdrowie. Jeżeli nadal nie próbowałeś, nie czekaj dłużej i przekonaj się sam, a Twoje ciało na 100% będzie ci wdzięczne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *